Нормативні документи

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Оцінювання результатів навчання української мови

Оцінювання результатів навчання української мови здійснюється на основі функціональногопідходу до шкільного мовного курсу, який насамперед має забезпечити учням умінняефективно користуватися мовою як засобом пізнання, комунікації; високу мовну культуруособистості; сприяти формуванню громадянської позиції, національної самосвідомостіОцінювання результатів навчання мови здійснюється на основі:

а) врахування основної мети, що передбачає різнобічний мовленнєвий розвиток особистості;

б) освітнього змісту навчального предмета, який розподіляється на чотири елементи -знання, вміння й навички, досвід творчої діяльності і досвід емоційно-ціннісного ставленнядо світу;

в) функціонального підходу до шкільного мовного курсу, який передбачає вивчення мовноїтеорії в аспекті практичних потреб розвитку мовлення.

Об'єктами оцінювання мають бути:

- мовленнєві вміння й навички з чотирьох видів мовленнєвої діяльності;

- знання про мову й мовлення;

- мовні вміння та навички;

- досвід творчої діяльності;

- досвід особистого емоційно-ціннісного ставлення до світу.

Оцінювання результатів мовленнєвої діяльності:

I. Аудіювання (слухання- розуміння )

1. Перевіряється здатність учня сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання ізодного прослуховування:

а) розуміти:

- мету висловлювання;

- фактичний зміст;

- причинно-наслідкові зв'язки;

- тему і основну думку висловлювання;

- виражально-зображувальні засоби прослуханого твору;

б) давати оцінку прослуханому.

Перевірка аудіювання учнів здійснюється фронтально за одним із варіантів.

Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серіюзапитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання,варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд ізномером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» - номер запитання, а цифра «3» - номер обраної відповіді).

Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них івідзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.

У п'ятому класі виконуються 6 завдань із чотирма варіантами відповідей, 6-11 класах 12 запитань  з чотирма варіантами відповідей.

Для одержання достовірних результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестовезавдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначенихвище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.

Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серіюзапитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання,варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд ізномером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» - номер запитання, а цифра «3» - номеробраної відповіді).

Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них івідзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.

У п'ятому класі учням пропонуються 6 запитань з чотирма варіантами відповідей, 6-11класах - 12 запитань з чотирма варіантами відповідей.

Для одержання достовірних результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестове завдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначених вище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серію запитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання,варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд ізномером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» - номер запитання, а цифра «3» - номеробраної відповіді).

Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них івідзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.

У п'ятому класі учням пропонуються 6 запитань з чотирма варіантами відповідей, 6-11класах - 12 запитань з чотирма варіантами відповідей.

Для одержання достовірних результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестове завдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначенихвище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.

Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серіюзапитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання,варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд ізномером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» - номер запитання, а цифра «3» - номеробраної відповіді).

Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них івідзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.

У п'ятому класі учням пропонуються 6 запитань з чотирма варіантами відповідей, 6-12класах - 12 запитань з чотирма варіантами відповідей.

Для одержання достовірних результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестове завдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначенихвище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати